EVIA 2023

30 maart 2023 - Vasiliko, Griekenland

Rond een uurtje of 10 rijden we richting Evia. Het blijkt niet eenvoudig te zijn daar het adres op de website niet overeenkomt met de uiteindelijke lokatie van Lefkandi Family House. Goed dat we gisterenavond in het donker niet hier waren. Het huis is echt in de middle of nowhere, bakker en restaurantjes op een half uur loopafstand en dat is wat jammer. Het huis ziet er goed uit, hier en daar zou een opknapbeurtje niet misstaan maar voor ons verder prima. Huisje ingericht, een wijntje gedronken en geproost op een fijne vakantie. Theo gaat ondertussen de omgeving een beetje verkennen met de auto en dat wordt een avontuur van een uurtje of 3. Met alleen zijn mobiel op zak ( toevallig op het laatst meegenomen) hebben we telefonisch veel contact.... Helaas met nog te weinig kennis van Maps en screenshots en een bijna lege telefoon lukt het uiteindelijk toch het huisje weer te vinden.

1680249086509

Het weer is lekker geweest vandaag. Hapje gegeten in Vasiliko  voor € 15,00. We namen op advies van de eigenaresse samen één gerecht en dat bleek zelfs ruim voldoende te zijn voor ons tweetjes. καλινιχτα voor nu, we duiken ons bedje in. Het is hier een uurtje later.

1. Paul en Mieke Merks:
    31 maart 2023
    Bedankt voor het toesturen van je reisverhaal .Leuk idee en fijn voor je voor je vrienden om jullie avontuur te volgen . Groetjes aan Theootje en een goede tijd , Mieke
  2. Wil:
    31 maart 2023
    Roept meteen herinneringen op aan onze Griekenland vakanties. Heerlijk rond touren, maar wel samen de weg terug vinden. Word je niet te oud voor solotripjes Theo?
    Geniet ze samen, Wil.😁